maandag 23 april 2012

Lieve kleine Ice

Maanmiddag ga ik even mijn kittens chippen, ik ga met 4 weg en kom met 3 terug.
Ik laat mijn kittens altijd bij de eerste enting chippen, zo ook maandag.
Bij het 3e kitten, Ice, gaat het helemaal verkeerd.
Terwijl de naald erin gaat sparteld ie wat tegen, op zich niet vreemd, gebeurd wel vaker.
Maar als we hem los laten gaat ie liggen rollen alsof hij stuipjes heeft.
Vervolgens laat hij zijn ontlasting lopen en kan niet meer op zijn pootjes staan.
Wat nu, mijn DA heeft dit nog nooit meegemaakt.
 Hij denkt aan een shock of dat er iets in zijn hersentjes geknapt is.
 Hij heeft nu iets voor de shock gehad en ligt ter observatie bij de DA.
Tot nu toe is er niks verbeterd.
Hij reageerd wel, maar kan nog steeds niet op zijn pootjes staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten