zondag 29 april 2012

Update Ice

.Hij heeft een paar dagen bij de DA gezeten, en een paar injecties gehad, wat niet veel heeft gedaan.Na veelvuldig overleg is het voor mijn DA duidelijk dat het iets aan zijn zenuwstelsel is.Wat er precies gebeurd is is niet duidelijk.Of verder onderzoek iets uit zal maken is de vraag, die keus is aan mij
Ik heb hem vrijdag naar huis gehaald, in laten slapen was voor mij nog geen optie.
Ik dacht bij mezelf, als ie de andere kittens ziet wordt ie misschien wel geprikkeld, en ik moet zeggen dat ik wel vooruitgang zie
Hij is links verlamd, maar kan nu al aardig rechtop zitten.op de bak gaan kan ie nog niet, omdat ie nog niet op zijn achterpootjes kan staan
Wel kan ie al zittend eten en een paar stapjes doen, maar valt dan weer om.
Zijn voorpootje kan ie al aardig neerzetten, maar zijn achter sleept nog.Ik hoop dat ie op den duur toch zover komt dat ie weer redelijk kan lopen, zodat het voor hem een leefbare situatie wordt.Wie weet nog met Fysio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten